Módszertani útmutató
Tartalomjegyzék

Word példák
Excel példák
Access példák
Készlet-nyilvántartás
Power Point


Ajánlott honlapok
Skype
Használati útmutató
Impresszum





Alkalmazott Számítástechnika
Táblázatkezelési ismeretek
 

Alkalmazott számítástechnika  Táblázatkezelési ismeretek 
 6.6. Munkalapok csatolása

Csatolás létrehozása                                 

Három különböző városban Budapesten, Siófokon és Egerben üzemeltetünk pizzériát. A három pizzériánk eladásairól szeretnénk kimutatást készíteni. Minden pizzéria vezetője Excel táblában tartja nyilván a negyedéves forgalom adatait.

Készítsünk egy összesítő táblázatot, amely a 3 pizzéria adataiból meghatározza a cég forgalmát.

Ehhez készítsük el a minta szerint a budapesti, az egri és a siófoki pizzéria adatait tartalmazó táblákat, mentsük el bp.xls; eger.xls valamint siofok.xls néven, majd hozzunk létre egy negyedik állományt, melynek neve forgalom_kimutatás.xls.

 bp.xls
eger.xls
siofok.xls
Forgalom_kimutatas.xls

Nyissuk meg a négy munkafüzetet. Ügyeljünk arra, hogy más Excel fájl ne legyen megnyitva. Válasszuk az Ablak menü Elrendezés menüpontját. A megjelenő ablakban válasszuk a Mozaikszerű elrendezést.